Opracowania strategii turystyki winiarskiej jako nowej marki turystycznej Pogórza

29 Kwi 2017, Informacje

26 kwietnia 2017 r. odbyło się spotkanie w ramach projektu Tarnowskiej Organizacji Turystycznej pn. „Opracowania strategii turystyki winiarskiej jako nowej marki turystycznej Pogórza”.

Było to pierwsze z cyklu 12 spotkań z winnicami połączone z prezentacją założeń projektu dla przedstawicieli mediów.

Wydarzenie miało miejsce w Centrum Produktu Lokalnego w Rzuchowej.

Do tematyki projektu, zebranych na sali, wprowadzili przedstawiciele Zarządu Tarnowskiej Organizacji Turystycznej.
Ponadto reprezentanci organizacji wspierających, tj. Małopolskiego Stowarzyszenia Winiarzy, gminy Pleśna, gminy Ciężkowice oraz gminy Tuchów krótko opowiedzieli o zadaniach jakie zostaną realizowane na ich terenie w ramach projektu.

Przypomnijmy, że elementami projektu są: organizacja i przeprowadzenie II Międzynarodowego Festiwalu Wina TUCHOVINIFEST 2017 w Tuchowie, Pleśnieński Bachus (Pleśna), Dionizje w Tarnowie i regionie Pogórza, Niedziele z winiarzami – cykl działań promocyjno – edukacyjnych przy Skamieniałym Mieście w Ciężkowicach.

Przedstawiciele środowiska winiarskiego – Zofia Michałowska z Winnicy „Zadora”, Rafał Stec z Winnicy Rodziny Steców” oraz Jan Michałowski z gospodarstwa rolno-ogrodniczego, pszczelarskiego „Michałowin” zaprezentowali podczas spotkania swoje winnice i tradycje winiarskie kultywowane przez nich wraz z winami jakie wytwarzają.

Zadanie jest współfinansowane przez Ministerstwo Sportu i Turystyki.

Pragniemy przypomnieć i zaprosić na kolejne spotkania w Centrum Produktu Lokalnego w Rzuchowej, które odbędą się: 20.05.2017r., 18.06.2017r., 23.07.2017r., 20.08.2017r., 17.09.2017r., 22.10.2017r., zawsze o godzinie 17.00 oraz na szereg innych wydarzeń związanych z projektem, o których będziemy informować na bieżąco.


Kontynuując przeglądanie tej strony, akceptujesz pliki cookie. Więcej na ten temat możesz dowiedzieć się w naszej polityce prywatności.