Zimowe utrzymanie dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich

9 Sty 2019, Informacje

W sezonie zimowym za utrzymanie dróg odpowiadają ich zarządcy. Interwencje dotyczące odśnieżania dróg należy zgłaszać pod odpowiednimi numerami telefonów.

Zimowe utrzymanie drogi wojewódzkiej 977

Prowadzenie dyżurów i koordynacja zimowego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Tarnowie odbywa się w siedzibie Rejonu przy ul. Ostrogskich 5a. Dyżury pełnione są CAŁODOBOWO.

  • telefon dyżurny ZUD:
    tel. 14 6219 843, fax: 14 6211 754 wew. 24, tel. kom. 572 720 300
  • telefon dyżurny ZUD w ZDW Kraków:
    tel. 12 4465 855, fax: 12 6379 492, tel. kom. 609 703 392

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych

Koordynację zimowego utrzymania dróg powiatowych prowadzi Powiatowy Zarząd Dróg w Tarnowie z siedzibą w Zgłobicach 8, 33 – 113 Zgłobice.

  • telefon dyżurny: tel. kom. 501 799 432 (CAŁODOBOWO)
  • tel. 14 6741 230 od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 15:00
  • tel. 14 6787 050 od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 15:00
  • koordynator zimowego utrzymania – dyrektor PZD Leszek Łątka:
    14 674 12 30, 678 70 50

Zimowe utrzymanie dróg gminnych

Koordynację zimowego utrzymania dróg gminnych prowadzi Urząd Miejski w Tuchowie – specjalista ds. zarządzania zasobami komunalnymi gminy:

  • Katarzyna Derus – Krawczyk tel. 14 6525 176 w. 18 lub 77
oraz sołtysi poszczególnych miejscowości:
  • Buchcice: STARZYK STANISŁAW, tel. 514 834 987
  • Burzyn: ROPSKI WACŁAW tel. 605 961 826
  • Dąbrówka Tuchowska: JAROSŁAW HUDYKA tel. 506 583 850
  • Jodłówka Tuchowska: OSIKA RADOSŁAW tel. 502 164 032
  • Karwodrza: GAWRYAŁ KAZIMIERZ tel. 696 328 610
  • Lubaszowa: BARAN KAZIMIERZ tel. 518 538 593
  • Łowczów: SOBARNIA URSZULA tel. 694 024 348
  • Meszna Opacka: ŚWIDERSKI GRZEGORZ tel. 518 107 350
  • Piotrkowice: SOLAK KAZIMIERZ tel. 512 771 114
  • Siedliska: URBANEK JERZY tel. 502 455 470
  • Trzemesna: ŁĄCKI JERZY tel. 502 027 160
  • Zabłędza: MICHAŁEK EWA tel. 696 737 563

Przypominamy, że zgodnie z art. 5. ust 1. pkt 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminachwłaściciele nieruchomości zapewniają utrzymanie czystości i porządku przez: uprzątnięcie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników położonych wzdłuż nieruchomości, przy czym za taki chodnik uznaje się wydzieloną część drogi publicznej służącą dla ruchu pieszego położoną bezpośrednio przy granicy nieruchomości; właściciel nieruchomości nie jest obowiązany do uprzątnięcia chodnika, na którym jest dopuszczony płatny postój lub parkowanie pojazdów samochodowych.


Kontynuując przeglądanie tej strony, akceptujesz pliki cookie. Więcej na ten temat możesz dowiedzieć się w naszej polityce prywatności.