Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Remont pomieszczeń ratusza

W związku z rozpoczynającym się remontem pomieszczeń ratusza, związanym z poprawą warunków lokalowych, informujemy o zmianach w funkcjonowaniu urzędu.

W pierwszej kolejności remontowane będzie pomieszczenie nr 3 (podatki), znajdujące się na parterze ratusza, gdzie nastąpi w dniach 9-13 czerwca br. wymiana oświetlenia. W związku z tym biuro PODATKÓW przeniesione zostanie do pomieszczenia zastępczego, tj. pok. nr 17 (piętro) tzw. „sala ślubów”. Prosimy zatem, wszystkich naszych klientów, załatwiających sprawy podatkowe o kierowanie się do pok. nr 17 (przejście przez biuro Rady Miejskiej).

W następnej kolejności remontem objęte zostaną pomieszczenia:
1. Referatu Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego tj. pomieszczenia nr 4 (geodezja) – wymiana instalacji elektrycznej, telefonicznej i logicznej, oraz pomieszczenie nr 5 (mienie komunalne) – kompleksowy remont.
2. Referatu Organizacyjno-Administracyjnego tj. pomieszczenie nr 12 (sekretariat burmistrza) – kompleksowy remont,
2. Korytarzy ratusza – wymiana oświetlenia, wykonanie przyłącza dla agregatu prądotwórczego, wymiana hydrantów p.poż.

Prace budowlano-remontowe zakończone zostaną 15 sierpnia br.

Za wszelkie powstałe utrudnienia, przepraszamy i prosimy wszystkich naszych klientów/mieszkańców o wyrozumiałość.