Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Zgłoś zespół na festiwal

Burmistrz Tuchowa, prezes Centrum Zdrowia Tuchów, dyrektor Domu Kultury w Tuchowie zapraszają młodzieżowe zespoły rockowe do udziału w konkursie – eliminacjach do udziału w festiwalu, który odbędzie się 2 maja 2015 r. na tuchowskim rynku.

Burmistrz Tuchowa, prezes Centrum Zdrowia Tuchów, dyrektor Domu Kultury w Tuchowie ogłaszają otwarty konkurs, mający na celu wyłonienie wykonawców – zespołów rockowych, które wystąpią w ramach młodzieżowej sceny rockowej – 3maj się rock festival – festiwalu zespołów rockowych (zwanego festiwalem), zorganizowanego podczas imprezy pn. 3maj się festiwal (2 maja 2015 r.) na tuchowskim rynku. Konkurs przeprowadzony zostanie według zasad określonych w niniejszym regulaminie.

Regulamin
§ 1
1. Organizatorem konkursu jest Dom Kultury w Tuchowie, ul. Chopina 10, 33-170 Tuchów, zwany dalej organizatorem.
2. Terminarz konkursu:
a) Termin składania zgłoszeń: do 15 kwietnia 2015 r.
b) Termin przesłania informacji wykonawcom o zakwalifikowaniu się do udziału w festiwalu: 23 kwietnia 2015 r.
c) Termin festiwalu: 2 maja 2015 r.
3. Miejsce festiwalu: estrada na tuchowskim rynku.
4. Liczba członków zespołu nie może przekraczać 8 osób.
5. W przypadku, gdy członkami zespołu są osoby niepełnoletnie, wymagana jest pisemna zgoda opiekunów prawnych na udział w festiwalu oraz na wyjazd na festiwal. Zespołowi, w skład którego wchodzą osoby niepełnoletnie musi towarzyszyć pełnoletni opiekun.
6. Udział w konkursie jest bezpłatny i dobrowolny.
7. Celem konkursu i festiwalu jest zaprezentowanie i promocja wykonawców rockowych (zespołów młodzieżowych w przedziale wiekowym artystów 16-30 lat) z województwa małopolskiego.

§ 2
1. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest dostarczenie organizatorowi płyty CD lub nośnika danych z nagraniem materiału dźwiękowego z repertuaru zespołu (mile widziane również nagrania koncertowe), fotografii lub video zespołu, a także wypełnionego i podpisanego przez kierownika zespołu formularza zgłoszeniowego, który stanowi załącznik do niniejszego regulaminu.
2. Wymagania techniczne: płyta CD lub nośnik danych musi zawierać co najmniej trzy nagrania lub minimum 15 minut muzyki zespołu nagranej w formacie mp3.
3. Płyta CD lub nośnik musi być opisany i zawierać nazwę zespołu i tytuły utworów oraz nazwiska autorów zawartych na niej utworów.
4. Opisaną płytę CD lub nośnik wraz z wypełnionym formularzem zgłoszenia należy dostarczyć do siedziby organizatora w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 kwietnia 2015 r. na adres: Dom Kultury w Tuchowie, ul. Chopina 10, 33-170 Tuchów.
5. Zespoły, których zgłoszenia zostaną doręczone po 15 kwietnia 2015 r. nie wezmą udziału w konkursie.
6. Płyta lub nośnik niespełniające wymagań technicznych lub dostarczone bez wypełnionego formularza zgłoszeniowego wykluczają zespół z udziału w konkursie.
7. Każdy z zespołów może nadesłać tylko jedno zgłoszenie.
8. Koszty nośników oraz przesyłki pokrywa zgłaszający – uczestnik konkursu.
9. Kwalifikacji zespołów dokona komisja muzyczna, na podstawie nadesłanych materiałów muzycznych wraz ze zgłoszeniem. Komisja muzyczna oceniać będzie między innymi: poziom wykonawczy, brzmienie, aranżację i ogólny wyraz artystyczny. Zespoły zostaną powiadomione o zakwalifikowaniu się do udziału w festiwalu zespołów rockowych drogą mailową w terminie do 23 kwietnia 2015 r.

§ 3
1. Zakwalifikowane do udziału w festiwalu zespoły wyłonione zostaną przez komisję muzyczną konkursu, zaś zwycięzcy finału festiwalu przez jury powołane przez organizatora.
2. Spośród wszystkich zgłoszeń nadesłanych do 15 kwietnia 2015 r. komisja muzyczna wybierze 4 zespoły, które zaprezentują swoją twórczość podczas festiwalu odbywającego się 2 maja 2015 r. w godz. 14.00–17.00.
3. Jury festiwalu wyłoni 1 zwycięzcę, spośród 4 zakwalifikowanych zespołów w dniu trwania festiwalu, czyli 2 maja 2015 r., oraz przyzna 3 wyróżnienia.
4. Jury oceni między innymi poziom wykonawczy, brzmienie, aranżację i ogólny wyraz artystyczny.
5. Wszystkie decyzje komisji muzycznej i jury dotyczące festiwalu są nieodwołalne.
6. Wyniki zakwalifikowanych uczestników konkursu i zwycięzców festiwalu zostaną ogłoszone na stronie organizatora www.dk.tuchow.pl, www.tuchow.pl.

§ 4
1. Zespołowi – zwycięzcy, wyłonionemu przez jury, przyznany zostanie puchar 3maj się festival, nagroda pieniężna dla lidera zespołu w wysokości 750 zł, płyty z autografami zespołu Jamal, krótkie spotkanie autorskie z zespołem w dniu festiwalu oraz płatny koncert podczas Międzynarodowego Spotkania Miast Bliźniaczych w Tuchowie.
2. Zespołom wyróżnionym przez jury festiwalu przyznane zostaną statuetki 3maj się festiwal, nagrody pieniężne dla liderów do wysokości w wysokości 500 zł oraz płyty z autografami zespołu Anivision i O. Torvald.
3. Zespoły zakwalifikowane do udziału w festiwalu dojeżdżają na koszt własny.

§ 5
1. Uczestnik konkursu przesyłając zgłoszenie na festiwal oświadcza, że przysługują mu wyłączne i nieograniczone prawa autorskie do nadesłanych utworów oraz że:
a) w przypadku zakwalifikowania się do finału festiwalu wyraża zgodę na wielokrotne publiczne wykonywanie utworów oraz opublikowanie danych osobowych (imię, nazwisko, miejsce zamieszkania) członków zespołu w materiałach promocyjnych organizatora,
b) zespół upoważnia organizatora do korzystania z utworów oraz zdjęć, składających się na koncert zespołu i wykonywanych w ramach młodzieżowej sceny rockowej – 3maj się rock festival do dokumentacji, a w szczególności udostępnienia utworów koncertu zespołu telewizji, radiu, mediom internetowym oraz zdjęć wykonanych przez akredytowanych fotografów dla prasy,
c) w przypadku wygrania festiwalu wyraża zgodę na rejestrację technikami audiowizualnymi koncertu oraz wielokrotne publiczne odtwarzanie nagrania koncertu w materiałach promocyjnych.
2. W przypadku wystąpienia przez podmiot trzeci z roszczeniami przeciwko organizatorowi konkursu z tytułu naruszenia praw do utworu zakwalifikowanego do konkursu, uczestnik konkursu, który utwór nadesłał, zobowiązuje się podjąć wszelkie działania w celu oddalenia tychże roszczeń, a także pokryje wszelkie szkody i koszty z nimi związane, w tym koszty ewentualnego procesu sądowego oraz obsługi prawnej.

§ 6
1. Organizator nie zwraca uczestnikom konkursu nadesłanych materiałów.
2. Regulamin jest jedynym dokumentem określający zasady konkursu i jest dostępny w siedzibie organizatora, adres: Dom Kultury w Tuchowie ul. Chopina 10 33-170 Tuchów oraz na stronach www.tuchow.pl oraz www.dk.tuchow.pl
3. Zgłoszone zespoły, które nie spełnią któregokolwiek z wymogów określonych w niniejszym regulaminie lub podadzą nieprawdziwe informacje zostaną wykluczone z udziału w konkursie. Zgłoszenie niespełniające któregokolwiek z wymogów określonych w niniejszym regulaminie nie będzie rozpatrzone.
4. Pytania dotyczące regulaminu konkursu należy przekazywać w formie pisemnej, pocztą elektroniczną na adresy: j.kowalski@tuchow.pl, w.ropski@tuchow.pl, g.niemiec@tuchow.pl
Załączniki stanowią integralną część regulaminu konkursu.

Pobierz formularz zgłoszenia